وحشت اسرائیل از محبوبیت رهبری!
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
امام جمعه موقت تهران :
امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترس رژیم صهیونیستی از رهبر معظم انقلاب گفت: آنها تاکنون نگران انرژی هسته‌ای ما بودند اما اکنون از تبدیل شدن آیت‌الله خامنه‌ای به چهره‌ای محبوب و بین‌المللی هراس دارند.
به گزارش بی باک، آیت‌الله سید احمد خاتمی در حاشیه مراسم بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در گفت‌وگو با فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها اظهار داشت: من معتقدم که ایشان از این تریبون بین‌المللی به بهترین صورت ممکن استفاده کردند.

رهبر انقلاب مواضع اسلام ناب محمدی را مطرح کردند

امام جمعه موقت تهران افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با استفاده از این تریبون مواضع اسلام ناب محمدی (ص) در عرصه بین‌الملل را به‌طور صریح و روشن مطرح و بیان کردند و من نیز معتقدم که ایشان با سخنان خود دنیای نگرانی و اضطراب را در اردوگاه استکبار حاکم کردند.

وی با اشاره به ناراحتی زیاد غربی‌ها از صلابت سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس نم بیان داشت: اگر کسی می‌خواهد ببیند که غربی‌ها چقدر ناراحت شده‌اند، باید مجددا به سخنان ایشان گوش کند و آن موقع است که ناراحتی فوق‌العاده غربی‌ها را درک می‌کند.

نگرانی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها از آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان چهره‌ای محبوب

خاتمی در ادامه تشریح کرد: ناراحتی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به حدی رسیده که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمعی گفته است ما تاکنون نگران انرژِی هسته‌ای ایران بودیم، اما اکنون از تبدیل شدن آیت‌الله خامنه‌ای به چهره‌ای محبوب و بین‌المللی بیم و هراس داریم و این ترس غربی‌ها بیانگر ارزشمند بودن برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس نم در تهران است.

سخنرانی مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین افتخار اجلاس محسوب می‌شود

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد: اگر فرض کنیم که این اجلاس هیچ شکوه و دستاوردی نداشت، سخنرانی مقام معظم رهبری را می‌توان به‌عنوان بزرگ‌ترین دستاورد در شانزدهمین دوره اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد برشمرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها